ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

Документ, положення якого викладено нижче за текстом, є Публічною Офертою та Публічним Договором. Відповідно до положень ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору однакові для всіх Замовників.
Відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, внесення оплати є акцептом (прийняттям) даної оферти, що дорівнює укладенню договору на умовах, викладених нижче за текстом.
Дана Публічна Оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, які бажають скористатися послугою та мають технічну можливість отримання послуги.


ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання інформаційних послуг

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Публічний договір (далі – Оферта, Договір) є офіційною пропозицією Виконавця з надання Інформаційних послуг/послуг юридичним та/або дієздатним фізичним особам (далі – Замовник) на наведених нижче умовах шляхом надання послуг та/або інформації через текстові, відео, фото, аудіо уроки/повідомлення - спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на придбання Замовником додаткових знань, умінь та навичок у певній сфері діяльності в результаті використання Замовником особливих заходів, що визначаються на свій розсуд.
1.2. Прийняття (акцепт) цієї Оферти означає повне та беззастережне прийняття Замовником усіх умов без будь-яких винятків та/або обмежень та прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до укладання сторонами двостороннього письмового договору на умовах, викладених нижче в цій Оферті. Ця оферта є достатньою юридичною основою замовлення послуг та їх оплати.
1.3. Цей Публічний договір про надання Інформаційних послуг/послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованим) з моменту надходження коштів Замовника на розрахунковий рахунок зазначений Виконавцем.
1.4. Виконавець та Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності необхідні для укладання та виконання цього Договору про надання Інформаційних послуг.

2. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

2.1. В цілях цієї Оферти наведені нижче терміни використовуються в наступному значенні:
Оферта – публічний договір про надання інформаційних послуг/послуг.
Інформаційні послуги – будь-які послуги Виконавця, інформація про види та вартість яких визначено на Сайті, сторінці в соціальній мережі Instagram, або будь-якому іншому інформаційному ресурсі Виконавця, що передбачають надання обмеженого доступу Замовнику до закритих каналів надання навчальних матеріалів (наприклад, але не виключено закритий канал Telegram, YouYube, хмарне сховище інформації) відповідно до умов Оферти для участі у навчанні у форматі інформаційних послуг Виконавця з надання за плату мультимедійних курсів, тренінгів, марафонів (у записі та потоковому форматі), та супутніх інформаційних послуг Виконавця у формі консультацій, за допомогою використання програмного забезпечення із закритим кодом, або консультаційних послуг в іншій формі. Форма та необхідність надання супутніх інформаційних послуг визначаються Виконавцем самостійно.
Акцепт Оферти - повне та беззастережне прийняття Оферти шляхом здійснення дій по оплаті обраної Інформаційної послуги/послуги.
Виконавець – Фізична особа-підприємець Петрова Віталіна Анатоліївна, РНКОПП 3012625863, адреса: Україна, 65031, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Михайла Грушевського, будинок 39, корпус 3, квартира 11, E-mail: .moc.liamg%40piv.a.v.avortep
Замовник – особа, яка здійснила Акцепт Оферти.
Договір про надання інформаційних послуг/послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконавцем про надання Інформаційних послуг/послуг, який укладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.
Конфіденційна інформація – будь-яка інформація, що стосується персональних даних учасників курсів (заходів)/отримувачей інформаційних послуг/послуг Виконавця, будь-яких матеріалів в оригіналі (аудіо, відео, текстових файлів та повідомлень, тощо) наданих Виконавцем на виконання даного Договору та всієї іншої інформації, про конфіденційність якої Замовнику заздалегідь повідомлено Виконавцем.

3.ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

3.1. Відповідно до умов цієї Оферти Виконавець за винагороду надає Замовнику Інформаційні послуги у відео-, фото-, аудіо-, текстовому форматі, та/або послуги, а Замовник приймає та сплачує Виконавцеві такі послуги згідно визначеного тарифу.
3.2. Обсяг доступних Замовнику послуг/інформації залежить від придбаної інформаційної послуги (пакету послуг) та/або послуги.
3.3. Вартість кожного виду Інформаційної послуги встановлюється Виконавцем окремо, в залежності від обраного виду Інформаційної послуги, та публікується на сторінці замовлення послуг (сторінка Instagram, Telegram, на сайті та/або будь-якому іншому інформаційному ресурсі). Цей договір про надання Інформаційних послуг/послуг вважається укладеним з моменту надходження коштів на рахунок визначений Виконавцем.
3.4. Платежі за цим договором здійснюється одним із способів, що пропонуються Замовнику, у тому числі при натисканні кнопки «Сплатити», які включають наступні види оплат:
- оплата електронними коштами;
- оплата через платіжні термінали чи інтернет-банкінг;
- оплата на розрахунковий рахунок Виконавця через банк або банк-еквайєр;
- оплата через спеціально уповноважених агентів (фізичних або юридичних осіб);
- іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.
3.5. Надання послуг здійснюється за умови передплати та повної оплати обраного тарифу та послуги. Замовник має можливість здійснити оплату частинами. Сума оплати, що внесена частково, в тому числі сума внесена у якості «броні», є завдатком та є забезпеченням виконання грошових зобовʼязань Замовником. У разі відмови Замовника від внесення повної оплати або відмови від проходження навчання, отримання послуги завдаток не повертається.
3.6. Оплата внесена Замовником не повертається, виключенням є лише випадки передбачені даним договором або законодавством України.
3.7. У разі, невиконання Замовником зобов’язань з повної оплати Інформаційної послуги/послуги в узгоджений Сторонами термін, Виконавцем послуги передбачені даним Договором не надаються та встановлюється, що неможливість виконати Договір виникла з вини Замовника. При цьому гроші за оплачені послуги Замовнику не повертаються.
3.8. Перед тим, як замовляти, оплачувати або користуватися послугами Замовник зобовʼязується уважно ознайомитись з умовами зазначеними в даному документі. Здійснюючи оплату, Замовник беззаперечно приймає УМОВИ даного Договору та Політику конфіденційності Виконавця. У разі якщо Замовник не погоджується з їх змістом, він повинен негайно повідомити про це Замовника та припинити використання послуги Виконавця.


4.УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

4.1. Після проведення оплати Виконавець надає обмежений доступ Замовнику до оплаченої Виконавцем Інформаційної послуги, розміщеної на закритому сервісі/каналі/платформі зберігання (надання) інформації, та/або записує на персональну зустріч.
4.2. Строк надання кожного виду Інформаційної послуги визначається Виконавцем окремо у пропозиції наданій Замовнику шляхом публікації на сторінці замовлення послуг (сторінка Instagram, Telegram, на сайті та/або будь-якому іншому інформаційному ресурсі), через який здійснюється продаж Інформаційної послуги Виконавця.
4.3. Придбання Інформаційної послуги підтверджується внесенням оплати одним із передбачених Договором способів. Надання доступу здійснюється автоматично або після відправки Замовником фото-підтвердження оплати Інформаційних послуг Виконавцю.
4.4. Якщо Замовник протягом 1 (одного) дня з моменту оплати та/або за 1 (один) день до старту навчання не отримав доступу до Інформаційної послуги/послуги, йому необхідно звернутися до служби підтримки Виконавця за адресою E-mail: moc.liamg%40piv.a.v.avortep, або повідомити про це будь-яким іншим можливим способом звʼязку з Виконавцем.
4.5. Виконавець розпочинає надання Замовнику Інформаційної послуги шляхом надання доступу до учбового матеріалу, шляхом підключення до закритого Telegram каналу та/або надавши доступ до закритої платформи зберігання інформації, за узгодженим Сторонами графіком. Виконавець залишає за собою право публікації навчального матеріалу поступово, згідно узгодженого графіку. Виконавець має право змістити узгоджений графік надання доступу до навчального матеріалу на 2 (два) – 3 (три) дні, заздалегідь повідомивши про це Замовника
4.6. Ця Оферта має чинність акту про надання послуг. Прийняття послуги провадиться без підписання відповідного акту.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

5.1. Виконавець діє від свого імені, або сумісно з Партнером на підставі укладеного між ними Договору.
5.2. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послугу та/або цілодобовий доступ до оплачених текстових, відео, фото, аудіо-матеріалів протягом строку узгодженого сторонами. Графік черговості надання послуги та/або учбових матеріалів узгоджується сторонами окремо.
5.3. Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання послуг Замовнику.
5.4. Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про послугу на його вимогу.
5.5. Виконавець має право припиняти надання платних послуг з моменту закінчення терміну (строку) їх надання, або здійснювати обмеження доступу Замовника до навчальних матеріалів у випадку не здійснення повної оплати.
5.6. Виконавець має право анулювати доступ Замовника до матеріалу у разі встановлення факту розповсюдження Замовником відео- та аудіо матеріалів, отриманих ним від Виконавця третім особам за плату або безоплатно. Використання Замовником матеріалів в первинному вигляді, одержаних в результаті отримання Інформаційних послуг, допускається лише в особистих цілях та для особистого використання Замовника.
5.7. Виконавець має право змінювати умови цієї Оферти в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше 5 календарних днів з дня їх внесення (прийняття).

6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

6.1. Замовник зобов'язаний надавати достовірну інформацію про себе у процесі заповнення заявки (реєстрації) на надання послуг. Замовник відповідає за достовірність такої інформації.
6.2. Замовник зобов'язується під час використання платних послуг своєчасно оплачувати послуги Виконавця в обсязі, порядку та строки, передбачені цим Договором та обраним тарифом.
6.3. Замовник зобов'язується ознайомитися з даною Офертою, умовами надання вибраних послуг, дотримуватись та виконувати їх вимоги. У разі незгоди з будь-якими умовами Замовник повинен негайно припинити користування інформаційними послугами та повідомити про це Виконавця.
6.4. Замовник зобов'язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати з будь-якою метою в первинному вигляді матеріали, що стали йому доступними у зв'язку з наданням Інформаційної послуги, за винятком особистого їх використання.
6.5. Замовник зобов'язаний підтримувати у справному технічному стані обладнання та канали зв'язку, що забезпечують доступ до участі у навчанні. Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційної послуги з причин, що не залежать від Виконавця (в т.ч. через невиконання п. 6.1 цієї Оферти).
6.6. Замовник зобов’язується з повагою ставитись до Виконавця та не публікувати в спільному чаті учасників, що отримують разом із Замовником Інформаційні послуги, в тому числі в чаті під час спільних онлайн зустрічей, не писати окремо учасникам, інформацію, що принижує честь і гідність, а також ділову репутацію Виконавця та його команди, та дотримуватись цих правил при особистому спілкуванні з Виконавцем. Виконавець навіть при одноразовому порушенні даної умови має право обмежити для Замовника доступ до спільного чату та онлайн зустрічей, надавши можливість отримання інформації лише у записі і це не буде вважатись порушенням умов даного Договору та домовленістю Сторін. Не є підставою для повернення коштів.
6.7. Замовнику у спільному чаті під час отримання послуг заборонено: 
- рекламувати себе або будь-який вид послуг; - поширювати матеріали, обговорювати теми в чаті, які не стосуються програми курсу/інформаційного продукту;
- поширювати матеріали інших авторів;
- пересилати матеріали курсу (аудіо, відео, фото, текстові повідомлення) третім особам, які не є учасниками курсу/чату;
- пересилати (аудіо, відео, фото, текстові повідомлення) інших учасників, робити посилання на чат третім особам, які не є учасниками курсу/чату. Вся інформація, що міститься в чаті Виконавця є конфіденційною і не може бути передана іншим особам. 
- ображати, знецінювати, погрожувати, переслідувати, цькувати, проявляти відвертий хейт, тощо, по відношенню до інших учасників та/або адміністраторів, автора курсу.
6.8. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо надання послуг.
6.9. Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця та за доведеністю зазначеної обставини.
6.10. Усі претензії щодо якості наданої Інформаційної послуги повинні надсилатися Замовником за адресою E-mail: .moc.liamg%40piv.a.v.avortep Строк розгляду претензії(ій) Замовника Виконавцем становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця.
6.11. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення коштів, Кошти повертаються Замовнику шляхом їх зарахування на рахунок Замовника на кредитну картку, особистий рахунок або інші реквізити узгоджені сторонами. Усі повернення коштів здійснюються за умови направлення Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, яка буде надіслана Замовнику листом електронною поштою. Сторони беззастережно приймають, що остаточне рішення про спосіб повернення коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення коштів на рахунок Замовника у банку або на рахунок Замовника у платіжній системі, заповнена заява на повернення грошових коштів із підписом Замовника за формою у сканованому електронному вигляді надсилається електронною поштою Виконавцю (допускаються такі формати файлу: gif, jpeg, pdf). Заява на повернення Грошових коштів повинна містити в обов'язковому порядку відомості про рахунок Замовника, комерційну організацію (банк), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності у заяві достатніх відомостей, необхідних для повернення коштів Виконавець не гарантує строків, зазначених у п. 6.10 Договору.
6.12. Кошти зараховуються на рахунок у банку, зазначений Замовником, протягом 30 календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав підписану та скановану заяви Замовника за формою. Фінансовий документ, що підтверджує внесення коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов'язку щодо повернення коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.


7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. За невиконання Замовником п. 6.4. даного Договору з нього стягується штраф у 10 (десяти) кратному розмірі вартості придбаного ним Інформаційного продукту Виконавця за кожний виявлений випадок. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання ними зобов’язань за цим Договором. Даний штраф повинен бути сплачений Замовником Виконавцю протягом 5 (пʼяти) робочих днів з моменту отримання претензії.
7.2. Сторони домовились, що Умови даного Договору регулюються законодавством України і саме воно підлягає застосуванню у разі виникнення розбіжностей.
7.3. Усі спори та розбіжності, які можуть виникнути у зв'язку з цими Умовами, включаючи будь-які питання щодо їх виконання, укладання, дійсності або розірвання, Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.
7.4. Замовник погоджується, що з метою вирішення спорів між Сторонами ефективним та обов'язковим для використання засобом комунікації є листування із Замовником за адресою E-mail: moc.liamg%40piv.a.v.avortep .
7.5. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань по цій Оферті сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
7.6. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність змісту Інформаційних послуги та/або результатів надання послуги очікуванням Замовника та/або його субʼєктивній оцінці. Така невідповідність очікуванням та/або негативна субʼєктивна оцінка не є підставою вважати послуги наданими неякісно чи в неузгодженому обʼємі.

8. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

8.1. Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, бере на себе також ризик неотримання прибутку та ризик можливих збитків, пов'язаних із використанням знань, умінь та навичок, отриманих Замовником у ході надання Інформаційної послуги.
8.2. Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь та навичок, а також отримання Замовником Інформаційної послуги певного прибутку (доходу) з їх використанням (реалізацією) у певному чи невизначеному майбутньому Виконавець не несе відповідальності за неотримання прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу) нижче очікувань Замовника, а також за прямі та непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником отриманих знань, умінь та навичок залежить від багатьох відомих та невідомих Виконавцю факторів: цілеспрямованості, працьовитості, завзятості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей Замовника, інших його індивідуальних якостей та персональних характеристик, що приймається обома сторонами.

9. ФОРС-МАЖОР

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов'язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, належать надзвичайні ситуації техногенного, природного чи екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, спричинені, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами тощо, тривала відсутність електроенергії та інтернету з незалежних від сторін причин, воєнні дії, заколот, страйк, масові заворушення, заворушення та інші протиправні дії, а також стан здоров'я Виконавця (та/або ведучого вебінару), повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус та інші стихійні лиха, війна, військові дії, неконтрольовані, протиправні дії та акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти чи дії органів державного управління, прийняття законних чи підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього Договору, та будь-які інші надзвичайні обставини.
9.2. Сторони домовились, що у разі виникнення обставин, передбачених п. 9.1. Договору, термін виконання зобов'язань за цим Договором збільшується на період часу, протягом якого діяли ці обставини та їх наслідки.
9.3. Якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки продовжують діяти понад шість місяців, сторони у найкоротші терміни мають провести переговори з метою виявлення прийнятних для обох Сторін альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.

10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ/УМОВИ

10.1. Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі, без будь-яких умов, винятків та застережень.
10.2. У разі виникнення питань, які не врегульовані цим Договором, Сторони зобов'язуються керуватись нормами, встановленими чинним законодавством України.
10.3. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати договір надання послуг із Замовником або відмовити у надані послуг без повідомлення причини, повідомивши про це Замовника будь-яким зручним способом. При цьому оплата повертається у сумі пропорційній не отриманим послугам, що були оплачені Замовником.
10.4. Сторони дають одна одній згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими ним, у зв'язку із укладенням цього Договору, у межах, у яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.
10.5. Усі запити щодо надання послуг та використання матеріалів, які надаються, зокрема, передбачені цими Умовами, повинні надсилатися Виконавцю за адресою E-mail: .moc.liamg%40piv.a.v.avortep



Реквізити Виконавця:
Фізична особа-підприємець Петрова Віталіна Анатоліївна
РНКОПП 3012625863
адреса: Україна, 65031, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Михайла Грушевського, будинок 39, корпус 3, квартира 11